Oferta

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Krok 1
Analiza umowy kredytowej
Przeanalizujemy przesłaną przez Ciebie dokumentację kredytową, w szczególności umowę i wszelkie aneksy, jakie podpisałeś z bankiem. Na tej podstawie będziemy mogli ocenić, czy w Twojej umowie są klauzule niedozwolone, które kwalifikują ją do podjęcia dalszych kroków.
Krok 1
Krok 2
Sporządzenie reklamacji do banku - opcjonalnie
Reklamacja może stanowić pierwszy krok do polubownego rozwiązania sporu. Na podstawie zebranego materiału przygotujemy reklamację do złożenia w banku.
Krok 2
Krok 3
Zawezwanie banku do próby ugodowej - opcjonalnie
To czynność, która ma na celu dochodzenie zapłaty przysługujących należności i rozpoczyna postępowanie pojednawcze pomiędzy Tobą a bankiem. Najprościej rzez ujmując: w ramach takiego postępowania może dojść do zawarcia porozumienia dotyczącego spłaty długu.
Krok 3
Krok 4
Zlecenie przeprowadzenia postępowania przed Rzecznikiem Finansowym - opcjonalnie
Jest to postępowanie pozasądowe, które można przeprowadzić po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej. Bank jako instytucja finansowa nie może odmówić wzięcia udziału w takim postępowaniu. Jeżeli Tobie i bankowi nie uda się zawrzeć porozumienia, to Rzecznik Finansowy sporządzi opinie prawną dotyczącą stanu faktycznego.
Krok 4
Krok 5
Zlecenie przygotowania pozwu i złożenie go do sądu
Jeżeli nie uda się dojść do porozumienia w sposób polubowny, kolejnym krokiem będzie zlecenie przygotowania pozwu i złożenie go do sądu.
Krok 5
Krok 6
Złożenie wniosku o wstrzymanie obowiązku spłaty rat kredytu - opcjonalnie
Tzw. postępowanie zabezpieczające roszczenia niepieniężne. Skutkować może m.in. natychmiastowym wstrzymaniem obowiązku spłacania kredytu do prawomocnego zakończenia się procesu.
Krok 6
Krok 7
Zlecenie prowadzenia postępowania sądowego przed sądem I i II instancji
Po złożeniu pozwu Twoja sprawa będzie toczyć się już przed sądem.
Krok 7

Jak wygląda nasza współpraca:

icons8-handshake-100

Pomoc możesz uzyskać od nas niezależnie od Twojego miejsca zamieszkania – w większości przypadków formalności i kolejne etapy Twoich roszczeń wobec banku możemy obsługiwać zdalnie. 
Wszystkie niezbędne dokumenty dostarczymy do Ciebie kurierem,
a każda rozmowa telefoniczna lub videokonsultacja między Tobą a naszymi specjalistami zapewni obsługę na tym samym, wysokim poziomie, co spotkania osobiste.

icons8-headset-80

W trakcie całego okresu naszej współpracy gwarantujemy możliwość darmowych konsultacji telefonicznych z Twoim indywidualnym opiekunem.
Bez względu na to, na jakim akurat etapie będzie Twoja sprawa zawsze będziesz mógł zadać dodatkowe pytania, rozwiać wątpliwości,
zapytać o kolejne procedury.
Wiemy, jak ważne jest, aby cały proces był dla Ciebie zrozumiały, dlatego będziemy w stałym kontakcie.



icons8-meeting-100

Jeśli wolisz spotkania osobiste – nie ma problemu. Nasi Opiekunowie Klienta docierają w najdalsze zakątki kraju. Każdą sprawę traktujemy indywidualnie, a każdy Klient
to osobna historia.

Lubimy spotkania osobiste,
dlatego możemy ustalić dogodne  miejsce i czas na rozmowę. 

Aby umówić się na spotkanie – zadzwoń do nas lub napisz.

Kontakt

Masz pytania?

Napisz

wiadomość
lub zadzwoń!

Telefon : 507 757 005
E-mail: kontakt@cleverstep.pl

Siedziba: 
Smart DF sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 77a (Noble Tower)
60-529 Poznań

Adres:
Smart DF sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 77a (Noble Tower)
60-529 Poznań

NIP: 7812006261
REGON: 385535487
KRS: 0000828550

Telefon : 507 757 005
E-mail: kontakt@cleverstep.pl
Siedziba:                                                                                                                                                 ul. Dąbrowskiego 77a (Noble Tower)
Smart DF sp. z o.o.                                                                                                                          60-529 Poznań                                                                                                                             NIP: 7812006261, REGON: 385535487, KRS: 0000828550

               

Prześlij swoje dane, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Jeśli nie masz jej teraz pod ręką - nic nie szkodzi.
Możesz dosłać ją w późniejszym terminie.

Zamknij menu